מחירו של מענה טלפוני
צוות מקצועי | 5 במרץ 2016מענה טלפוני הוא המענה האידיאלי עבור שירותי מזכירות. בעזרת מענה טלפוני, שהוא למעשה מענה אנושי, אינכם צריכים להחזיק כוח אדם מיותר במשרד שלכם, אינכם מסתכנים באיבוד שיחות בשל עומס שיחות על קו הטלפון בשלוחות של המשרד שלכם ואינכם צריכים להיות מוטרדים מן הנושא של גיוס הון אנושי נוסף עבור המשרד שלכם. לכל הבעיות הללו נותן תשובה שירות המענה הטלפוני.
שירות מענה טלפוני זהו הפתרון האולטימטיבי עבור העסק שלכם ולכן יתכן כי אתם מתעניינים מהו המחיר של שירות מענה טלפוני. אין תחליף לנציג שירות אדיב, מנומס ומקצועי, כאשר על כף המאזניים עומדים הלקוחות שלכם, רק נציג מענה טלפוני יכול לנהל שיחה עם הלקוח הפוטנציאלי שלכם, לשוחח עמו ולהעניק לו תשובות גם בשעות העבודה וגם בסיום שעות העבודה, לאחר שכבר כולכם הלכתם הביתה. שימוש במענה אנושי ישפר את התדמית של החברה שלכם לאין ערוך וישאיר את הלקוחות שלכם מרוצים ומסופקים עד בלי די. חשוב לציין את העובדה החשובה, כי מענה טלפוני בא לעזור לעובדים ולא להחליף אותם, בשעה שיש עומס על הקווים ובשעה שהעובדים סיימו את מלאכתם והולכים הביתה.
מענה טלפוני מחיר –
מענה טלפוני אופטימאלי הוא כזה אשר מתבסס על תסריטי שיחה שנבנים בצורה מקצועית ביותר ולוקחים בחשבון גם את יכולתם הוורבלית של נציגי השירות לספק את צרכי הלקוחות וגם את הצרכים של הלקוחות שלכם. תסריטי שיחה אלו הינם דינמיים וניתנים לשינוי על פי הצרכים שלכם בכל זמן נתון ועל פי בקשתכם. את הפרטים אשר מוסר נציג השירות במענה הטלפוני אתם בעצמכם בוחרים על פי ראות עינכם וכן את הפרטים אשר הלקוחות יתבקשו למסור. מחיר המענה הטלפוני משתנה בחברה לחברה ותלוי בהיקף הכמות שאתם נזקקים לשירות.