נטוויז'ן שירות לקוחות
צוות מקצועי | 14 באוגוסט 2015רקע על חברת נטוויז'ן
חברת נטוויז'ן הינה חברת תקשורת מהגדולות בארץ, אשר הוקמה בשנת 1994 ובשנת 2007 מוזגה עם שלוש חברות נוספות. בשנת 2011 נקנתה החברה והתמזגה עם סלקום. החברה מספקת שירותי אינטרנט, שירות טלפונים קווים ושירותי התקשרות ושיחות בינלאומיות ללקוחות פרטיים ועסקיים. נטוויז'ן הייתה החברה הראשונה שהציעה שירותי אינטרנט הנתמכים על תשתיות הכבלים.
שירות לקוחות בחברת נטוויז'ן
שירות הלקוחות של חברת נטוויז'ן ניתן ללקוחותיה בכמה ערוצים במקביל, ובהתאם לנוחות הלקוח. כך, ניתן לפנות לחברה באמצעות מגוון רחב של אמצעי תקשורת, כגון שירות צ'אט אונליין, באמצעותו ניתן לשוחח עם נציג החברה דרך האינטרנט. דרך נוספת להתקשר עם החברה היא באמצעות מוקד פניות טלפוניות. בנוסף, ניתן לפנות לחברה דרך אתר האינטרנט כמו גם דרך שירותי הדואר הרגילים ולכתוב פנייה לנציב לפניות הציבור. החברה מספקת שירותי תמיכה הן בנושאי שירות לקוחות והן בנושאי תמיכה טכנית, המספקים ללקוחות הסברים והנחיות כיצד להשתמש בשירותים אותם מספקת החברה באופן מיטבי.
למידע נוסף לחץ כאן – נטוויז'ן שירות לקוחות
שירות לקוחות בחברת נטוויז'ן והנגשתו לכלל לקוחותיהם
בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לצרכיהם של לקוחות בעלי צרכים מיוחדים וכתוצאה מכך, חלה עליה בשירותים המיוחדים אותן מספקות החברות השונות ללקוחות אלו. חברת נטוויז'ן אף היא, כחלק מקבוצת סלקום, מאפשרת לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים גישה לסניפיה השונים ומתאימה את שירותיה ומוצריה ללקוחות אלו. התאמה זו מאפשרת לחברה להרחיב את פעילותה העסקית שכן, החברה פונה לקהל יעד רחב יותר. כמו כן, היא מאפשרת לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים להנות משירותי החברה, יותר מבעבר. כך, מספקת החברה שירותים ומוצרים ללקויי שמיעה, לקויי ראייה, לבעלי מוגבלויות מוטוריות וקוגנטיביות.