שולחנות מנהלים
צוות מקצועי | 5 בדצמבר 2013שולחנות מנהלים לעיצוב המשרד
כאשר אנו מדברים על ריהוט משרדי מתאים, נראה כי כל מנהל אשר מכבד את עצמו, את עבודתו ואת מעמדו זקוק לשולחן מנהלים ראוי ואיכותי. שולחן מנהלים משמש את המנהל להניח את חפציו האישיים, את המסמכים להם הוא זקוק לעבודה, את מחשבו האישי וכמו כן, את שאר הפריטים להם הוא זקוק כדי לנהל את עבודתו בצורה נוחה וטובה. נוסף על כך, יש לציין את העובדה כי שולחן מנהלים מאפשר למנהל לערוך ולנהל פגישות וישיבות עם העובדים בחברה בנוחות וביעילות בחדרו ללא כל צורך בחדר ישיבות על פי רוב.
התאמת שולחנות מנהלים למשרד
שולחנות מנהלים הם הפריט המרכזי והגדול, המצוי במרכז החדר או המשרד. מאחר ושולחנות מנהלים הם אחד הפריטים הבולטים במשרד, חשוב לדעת להתאים את השולחן אל שאר החלל, ולבחור שולחן שיתאים בצבעים, בגוונים, בגודל ובחומרים לאופי המשרד כולו. אם המשרד שלכם גדול ורחב ידיים תוכלו לבחור שולחן גדול, מאסיבי ורחב. אם המשרד כולו מלא בריהוט מעץ, חשוב להקפיד להתאים את השולחן ולרכוש שולחן עץ. אם המשרד צבוע בגוונים בהירים לעיתים יתאימו שולחנות מנהלים בצבע כהה שישבורו את הבהירות ויבלוטו.
שולחנות מנהלים, כיצד נבחר שולחן מתאים?
מאחר ושולחנות מנהלים ממלאים תפקיד חשוב מאוד בהתנהלות העסק, ומאפשרים נוחות מרבית למנהלים ולמנכ"לים בעבודה, חשוב מאוד לבחור שולחן מנהלים מתאים. הנה לכם מספר פרמטרים שיסייעו לכם בבחירה:
- נוחות: מאחר ושולחן מנהלים משמש לישיבה ארוכה, וכסביבת עבודה לאורך כל שעות היום, חשוב מאוד לבחור שולחן נוח ונעים לישיבה. מאחר ולא רק המנהל יושב לצד שולחן המנהלים, אלא גם עובדים שונים אשר באים לפגישות עם המנהל, הנוחות צריכה לבוא לידי ביטוי משני צדיו של השולחן.
- נגישות: שולחנות מנהלים צריכים להעניק סביבת עבודה נוחה ונעימה, ולכן חשוב לבחור שולחן נגיש ונוח. הדברים המצויים על השולחן צריכים להיות בהישג ידיו של המנהל כל העת , ולכן חשוב לבחור שולחן נגיש, רחב ידיים ובעל צורה שיוצרת נגישות ונעימות.
.