כך מוצאים עורך דין ליטיגציה מסחרית
צוות מקצועי | 9 באוקטובר 2020חיפוש מידע אחר עורך דין ליטיגציה מסחרית יכול להתחיל באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות. התפקיד של אתרי האינטרנט בהקשר הזה הוא לספק מידע כללי בלבד, בעוד ברשתות החברתיות משתמשים על מנת להיכנס לעובי הקורה. במקביל, ניתן לבדוק מה חוות הדעת שרשומות על סוגים שונים של עורכי דין בפורומים המקצועיים הקיימים ברשת. גם פה, צריך להפריד בין חוות דעת אובייקטיביות לבין המלצות שאינן מנומקות או מגובות בנתונים.
מלבד חיפוש מידע אחר עורך דין ליטיגציה מסחרית דרך אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, יש מקום להפעיל גם מערכת שיקולים אישית יותר. במסגרת הפעלת מערכת שיקולים מן הסוג הזה, הדגש הוא על האופן שבו שני הצדדים מגלים כימיה. את הכימיה בין הצדדים אפשר למשל לבדוק באמצעות יצירת קשר עם 2-3 עורכי דין שונים ולאחר מכן תיאום פגישת היכרות לא מחייבת.
מה לומדים על עורך דין ליטיגציה מסחרית מתוך פגישת היכרות?
פגישת היכרות בלתי מחייבת היא לעיתים קרובות הצעד היחיד שאותו צריך לבצע במטרה לבחור עורך דין ליטיגציה מסחרית בצורה מבוססת יותר. ראשית, פגישה מן הסוג הזה עולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד והלקוחות כי היא מאפשרת להתרשם ברמה האישית מעורך הדין ומהשירותים שהוא מציע. שנית, הפגישה היא הזדמנות פז לתאם את אופי הייצוג של עורך דין ליטיגציה מסחרית ואף לחסוך במידת הצורך בהוצאות.
כמו כן, צריך להשוות בין סוגים שונים של שירותי עריכת דין במטרה להשיג את הייצוג המשתלם ביותר. כאן הסוגיה היא לא רק מקצועית או אישית אלא כלכלית, כי תקופת הייצוג עשויה להיות ארוכה. במקביל, חשוב לוודא שחיסכון בהוצאות לא בא על חשבון מקצועיות עורך הדין.