שלבים בביצוע ניקיון דירה מקבלן
צוות מקצועי | 19 בנובמבר 2019ניקיון דירה מקבלן הוא תהליך מורכב שמחייב שיתוף פעולה בין סוגים שונים של גורמים. ראשית, בעלי דירות חדשות שמקבלים טופס אישור אכלוס צריכים לוודא שהקבלן ניקה אותה לפי ההתחייבות המוקדמת בחוזה. אמנם האחריות של הקבלן לגבי הניקיון של הדירה מוגבלת, אך יש עדיין דברים שבהם הוא צריך לעמוד. במידה והקבלן לא עומד בהתחייבויות, ניתן לתבוע אותו לדרוש לתקן את המצב או לשלם על שירותי ניקיון נפרדים.
אם לעומת זאת הקבלן סיים את העבודה ואף ניקה את הדירה ברמה בסיסית, בעלי דירות חדשות יכולים ליזום בעצמם את יצירת הקשר עם חברת ניקיון מקצועית. בהקשר הזה, צריך לדעת שמשתלם יותר לשכור חברה חיצונית לטובת ניקיון דירה מקבלן מאשר לנסות לעשות את זה לבד. בין היתר, חברה חיצונית תקצר את משך הזמן שעובר מהרגע שבו מקבלים אישור אכלוס ועד שנכנסים לגור בדירה והיא גם תחסוך לבעלי הדירות החדשות את הצורך בוויתור על ימי עבודה לטובת ניקיון יסודי.
מה עושה חברת ניקיון?
יש מקרים שבהם נציגים של חברה חיצונית מתאמים את השירות של ניקיון דירה מקבלן מול בעלי מקצוע אחרים. אם לדוגמא יש עוד צורך בעבודות חשמל, תשתית, אינסטלציה, גז וכן הלאה – סביר להניח שנציגים של חברת הניקיון יתאמו תאריך ושעה מול אותם אנשי מקצוע שאחראיים על הפרויקט. התיאום הזה חשוב, כי הוא בסופו של דבר קובע עד כמה הניקיון יהיה יעיל ויסודי.
לבסוף, מה שחברת ניקיון עושה זה לבחור את החומרים והציוד המתאימים עבור התמודדות עם הלכלוך שמאפיין דירות חדשות מקבלן. כאשר חברה עושה את עבודתה נאמנה, בעלי דירות חדשות יכולים להיות רגועים ולהיכנס לגור בביתם בראש שקט.