איזה עסקים צריכים שיהיה להם מענה טלפוני?
צוות מקצועי | 9 באוגוסט 2022מענה טלפוני נתפס בתור כלי שבו יכולים להשתמש רק ארגונים גדולים. הסיבה לכך היא שבשביל להקים מענה מן הסוג הזה, יש צורך לגייס כוח אדם ולהקים תשתית שלמה. זה כרוך בהקצאת משאבים, זמן ואנרגיות ולאחר מכן גם מחייב תחזוקה מבחינת דיני עובדים וזכויות סוציאליות.
למידע נוסף על מענה טלפוני לחץ כאן.
יתרה על כך, מענה טלפוני מזוהה רק עם חברות בינלאומיות בגלל שלכאורה קיימות אלטרנטיבות: החל מהודעה קולית אוטומטית ועד אתר אינטרנט. אבל בפועל, יש הבדל משמעותי בין מענה טלפוני אנושי וממוחשב ולכן גם הלקוחות מרגישים את זה. אם בעלי עסקים רוצים לשמור על קשר טוב עם הלקוחות שלהם, הם חייבים לדאוג להעמיד לרשותם מענה טלפוני ברמה הגבוהה ביותר.
כך בעלי עסקים קטנים יכולים ליהנות מהיתרונות של מענה טלפוני
השורה התחתונה היא שמענה טלפוני מיועד לכולם, ללא יוצא מן הכלל. הוא יכול להתאים לבעלי עסקים קטנים שרוצים להתחרות בעסקים גדולים, לייחד חברות שמעוניינות ביתרון ובערך מוסף מול המתחרות שלהן ואף להביא לידי ביטוי שאיפות צמיחה של עצמאיים שבכלל לא מעסיקים עובדים. בכל אחד מהמקרים האלה, מענה טלפוני הוא אמצעי לשמירה על קשר עם הלקוחות מכאן גם הערך והחשיבות שלו.
הדרך של בעלי עסקים או עצמאיים ליהנות מהיתרונות של מענה טלפוני ללקוחות שלהם הוא באמצעות מודל של מיקור חוץ. אם בעלי עסקים משלמים לחברה אחרת שתפעיל עבורם את המוקד, הם נשארים בשליטה על ההוצאות וחוסכים חלק ניכר מהן.
מבחינת הלקוחות אין שום הבדל, כי המענה עצמו נותר מקצועי והם מקבלים אותו בשם העסק. המודל הזה מייצר יתרונות לכל הגורמים המעורבים ולכן הוא משנה את התמונה מבחינת זמינות של מענה טלפוני לעסקים.