מוקד זימון תורים לעסקים
צוות מקצועי | 12 ביולי 2016רוב החברות המעניקות שירותים מקצועיים מתחזקות מוקד זימון תורים
חברות המעניקות שירות לקהל לקוחות גדול כגון קופות החולים, הבנקים, ביטוח לאומי, משרד הפנים וכדומה, צריכות להתמודד עם כמות גדולה של דרישות לפגישה עם מומחים, ועושות זאת באמצעות הפעלת מוקד זימון תורים. מוקד זימון תורים מהווה גורם המקשר בין יכולת החברה להעניק שירותים שונים לבין צרכי הלקוחות, ובעצם מציע ללקוחות את השעות בהן בעלי המקצוע בחברה יכולים להיפגש עמם ולסייע להם, ומאפשר ללקוחות להשתבץ בכוחות עצמם בשעות הנוחות עבורם.
מוקד זימון תורים של החברה חשוב לשם וויסות כמות העבודה
כאמור, חברות המעניקות שירותים בצורת פגישות עם הלקוחות, אינן יכולות להתמודד עם מתן שירות לכלל הלקוחות בכל רגע נתון, ועליהן לווסת את כמות הפניות המגיעה אליהן. בעזרת מוקד זימון תורים מקצועי החברה יכולה לנהל את הגעת הלקוחות בקלות וביעילות, כך שכאשר לקוח יגיע לפגישת ייעוץ, תינתן לו תשומת הלב הנדרשת לשם טיפול יעיל ויסודי בבקשתו וכן יוקדש לו פרק הזמן הנדרש לשם כך היות ולא יהיה עומס יתר של הגעת לקוחות לייעוץ באותו רגע.
מוקד זימון תורים יכול לפעול בכמה צורות
מוקד זימון תורים הינו בעצם שירות שהחברה מציעה ללקוחותיה בכדי לייעל את יחסי הגומלין ביניהם. מוקד זימון תורים יכול להיות מוקד אינטרנטי, מוקד המפנה למענה קולו או מוקד המאויש בנציגי שירות שתפקידם לקבוע תור ללקוחות. כלל המוקדים נועדו בכדי לאפשר ללקוח להשתבץ בקלות ובנוחות לשעות הפעילות של בעלי המקצוע בחברה, ולעיתים קרובות אנו מוצאים חברות המפעילות מספר צורות של מוקד זימון תורים בכדי לשפר את השירות הניתן ללקוחות ובכדי לאפשר לכל אחד לבחור את הדרך הנוחה ביותר עבורו לקביעת תור.